5 maja 2011

AA3: ES2 I NOWE LOKALIZACJE ? (aktualizacja)

Po długim okresie milczenia ze strony devów w końcu mamy jakieś informacje odnośnie gry. Na oficjalnym forum americasarmy pojawiły się informacje odnośnie nowego typu rozgrywki a mianowicie systemu ES2 (Every Soldier is a Sensor ). Ma być to rozwinięcie systemu ES2 znanego dobrze graczom (weteranom :P) z wersji AA 2.x. Nadchodząca funkcja ES2 ma zmienić sposób gry która wymusi na zespołach opracowywania nowych strategi i jeszcze większej współpracy w drużynie. Plotki donoszą też o nowych osiągnięciach.
Oprócz tego pokazano 2 obrazki prawdopodobnie pochodzące z dwóch nowych lokalizacji, które pojawią się niebawem. 

 Pozostaje nam tylko czekać na dalsze informacje.
































21 komentarzy:

  1. W końcu coś nowego uff :D

    OdpowiedzUsuń
  2. shantytown? ten "wózek" tak jakby z RUMMAGE ściągnięty, tam był taki pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  3. Był był Ja pamiętam to z czasów 24h^ jak się grało przeciwko Szerszeniom xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obrażę się, jak dodadzą "rozbudowny" Rummage :) Fajna mapka była.

    OdpowiedzUsuń
  5. A no fajne czasy... ahh to Rummage :D jedna z lepszych mapek w AAO. Zdało by się coś podobnego w AA3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co mi przyszło na myśl patrząc na ten wózek to też Rummage :D No ciekawie by było :D Ale osobiście czekam na wersje Insurgent Camp and Duska :D Bardzo prawdopodobne, że się ich nie doczekam ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. eee to nie wózek :P to kuchnia polowa, grochówa będzie xD I szkoda że ten wózek jest za mapą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Utyl będziesz gotował :p ?

    OdpowiedzUsuń
  9. A co do pierwszej mapy to zapomniałem dopisać, że za bardzo przypomina mi pewną nielubianą przeze mnie mapę także od razu jest skreślona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ee mimo że niebo przypomina tą pewna mapę, może być całkiem fajna :D Mało z tego obrazka widać ale może przypominać... alley? Trzeba czekać na dalsze info.

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 nowe fotki mapek :P
    Zapowiadają cie całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia satelitarne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będą nowe odznaczenia (monety)
    http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?f=15&t=636

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się niezła jadka na ShantyTown :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mapka nawet ciekawa. Mam tylko nadzieję, że będzie na niej gra chodzić przyzwoicie, ponieważ mój "staruszek" już większych wymogów nie spełni niż Pipeline heheh

    OdpowiedzUsuń
  16. czas zmodernizować kompa........

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, nie mam AŻ takich potrzeb aby posiadać komputer chociaż w połowie taki jak ty, ponieważ jest on dla mnie zbyteczny :P. Mam ciekawsze rzeczy na oku niż wymiana kompa heh. Kiedyś na pewno to zrobię, ale póki gra chula mi nie w mniej niż 60FPS to nie widzę takiej potrzeby. Jedyne spadki jakie odczuwam to na środku Alley i nic wiecej, także luz :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli kompa używasz tylko do AA3, internetu i innych nie potrzebujących wydajnej maszynki rzeczy to pewnie że ci starczy to co masz. Ja cokolwiek bym nie odpalił nie martwię się o wydajność mojego kompa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wy pierdolicie! Mapa nie przekracza wielkością Impakta a wy się przejmujecie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. No dla mnie komputer jest do pracy i czasem do pogrania w coś. Jeżeli już bardzo chce jakiś tytuł to kupuje go na konsole ;). A jak chce pograć w jakąś multi-platforme, na która szkoda mi pieniędzy to gram tak jak idzie. Mnie do szczęścia wystarczy 40 FPS w zupełności ;)

    Co do mapy to na pewno będzie świetna

    A co do Jerryego to nie czepiaj się mnie tak bo coś cięty na mnie jesteś ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  21. "Stronghold" nawet całkiem, całkiem tylko trochę rozbudowana :( będzie szukanina.

    OdpowiedzUsuń