3 października 2015

AAPG: PREMIERA AMERICA'S ARMY: PROVING GROUNDS !

 1 października 2015r. gra America's Army: Proving Grounds wychodzi z wersji beta i tak o to, po dokładnie 2 latach mamy oficjalną grę AA:PG. Oczywiście to nie koniec rozwoju gry. Prace nad grą biegną dalej i możemy za niedługo spodziewać się kolejnych zmian i poprawek. Przez 2 lata mogliśmy obserwować ewolucję gry, jednak ostatnie pół roku przed premierą nastąpiły duże zmiany na lepsze.

 Gra America's "Army: Proving Grounds" to kontynuacja serii "America's Army",
gry taktycznej FPS stworzonej przez Armię Stanów Zjednoczonych. America's Army: Proving Grounds to 4 część darmowej strzelanki która została napisana całkowicie od nowa, przez nowy zespół projektantów na silniku Unreal 3. W grze, jak w poprzednich częściach wcielamy się w postać żołnierza armii amerykańskiej z dużym naciskiem na realizm, struktury, taktykę, sprzęt i wyposażenie. Gra jak zwykle, oferuje sporą ilość treningów przygotowawczych mających na celu przygotowanie gracza do rozgrywki i zapoznanie się z wyposażeniem i bronią używaną w armii amerykańskiej. System walki jak i balistyka broni jest bardzo rozbudowana i wymagająca. Pod uwagę wzięto masę czynników, które normalnie nie występują w innych produkcjach tego typu. Graficznie gra prezentuje się dobrze i dość realistycznie, chodź jest to najbardziej dynamiczna część z serii. Optymalizacja gry jest na dobrym poziomie, zdecydowanie lepsza od poprzedniej 3 części. Z grą zintegrowano silnik dźwięku "Wwise" który jest odpowiedzialny za realistyczny dźwięk przestrzenny, pozycjonowanie, odbicia dźwięku od przeszkód. pogłos itp. Mamy nowy system rangi w którym pniemy się do góry tak jak żołnierz w szeregach armii amerykańskiej. Model postaci, który można nieco konfigurować np. zmieniać wzór moro. Każda z broni ma do wyboru kilka przyrządów celowniczych i skórek, które trzeba odblokować wypełniając wyzwania. Przeciwnik ma inną broń która jest odpowiednikiem broni amerykańskiej i można ją podnosić po zabezpieczeniu przeciwnika. Całkowicie nowy HUD, który wygląda bardzo dobrze. Wróciła funkcja DemoRec z możliwością odtwarzania, przewijania do tyłu, Slow-Mo. Od pewnego czasu dostępny jest też Edytor Map. Powstało już setki map stworzonych przez społeczność, które można pobrać w "Warsztat Steam". Mapa "Overload" stworzona przez Drecks, wygrała konkurs i jest w grze jako oficjalna mapa. Mapy z warsztatu będą obserwowanie przez Dev i w przyszłości pewnie jakieś mapy trafią do gry.

Gra jest całkowicie za darmo do pobrania z platformy Steam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz