10 stycznia 2011

KLAN: NOWE LOGO HORNETS

Aby ujednolicić nasze logo klanowe posiedziałem kilka godzin nad logo Hornets. Po kilku próbach zmiany głowy szerszenia stwierdziłem że nie ma co kombinować z nową głową. Poprzednia, która jest narysowana od podstaw (nie ma takiej w sieci) jest już rozpoznawalna na scenie AA3 więc nie ma sensu chyba zmieniać. Do tego próbowałem zrobić jakiś napis "Hornets" aby był w stylu głowy szerszenia i tak samo rozpoznawalny :D. Aby to wszystko ożywić w tle jest znaczek "biohazard" :P nie miałem pojęcia zielonego co dać na tło i postawiłem na ten znaczek, który jest raczej tylko kolorowym dodatkiem. 



Nie chciałem też robić loga tak jak większość klanów, gdzie większość materiałów (grafik) mają z netu, sam napis też posiada rzadką czcionkę, grubą i dobrze czytelną z dorobionym przeze mnie granatem i posiadającym obramowanie tak jak głowa szerszenia.
Innym małym problemem były avatary klanowe na stronkach ligowych itp. nasze logo w porównaniu z innymi wyglądało biednie. Myślę że mając teraz te 3 rzeczy (głowę , napis i znaczek biohazard) łatwiej będzie stworzyć takiego avatara. Lelek trochę bardziej jest obcykany w zabawie z warstwami w programie graficznym, więc myślę że zrobi coś z tego fajnego. Nizej moje wypociny z avatarem w 2 wersjach, który posiada 10 warst.
Logo to jeszcze temat otwarty, zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie czekam na wasze opinie w ankiecie i komentarzach :D.

Avatar 2
Avatar 1

8 komentarzy:

  1. Stare logo było ok, ale nie w kwadracie - zwłaszcza 100x100 (chociaż na ESCN jakoś to wygląda :) ale to wyjątek.

    Nowa czcionka jest ok, bo przy miniaturkach bardzo dobrze ją widać itp. Ale tak jak to wyżej napisane - trzeba dopracować. Nie ma się co śpieszyć - to co jest na razie starczy :) a nowe po prostu się będzie robiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze wtrącę :) - za szybko ten news :P

    OdpowiedzUsuń
  3. *Nie ma się co śpieszyć - to co jest na razie starczy*
    Dlatego ten news :P zobaczymy co na to inni i na czym stoimy, może jakieś propozycje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo logo wygląda dość prosto w porównaniu z innymi klanami (mało szczegółów) ale jest tego 1 wielki plus. Bardzo łatwo zrobić naklejkę, koszulkę co inne klany mają już trochę trudniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. El Comandante Gacek10 stycznia 2011 15:01

    Proste loga są najlepsze, łatwo wpadają w pamięć i przez to ludzie zapamiętują naszą marke ;p

    Co do pomysłów to można zawsze spróbować sie wymienić bannerami z innymi stronami, żeby wiecej moich... ekhm... to znaczy naszych fanów mogło tutaj zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam nowe logo się podoba :) Bardzo fajna czcionka. No i ten granat w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo OK, można też coś wykombinować na tło, co by w pełni było zrobione, a nie zassane z czegoś, ale i tak jest ok

    OdpowiedzUsuń