23 stycznia 2011

ESCN: MECZ - POLISH GHOST SQUAD

ESCN Liga Sezon I - mecz 5
Dodajemy kolejne 3pkt do kolekcji. Nie ma co się rozpisywać na temat meczu, ponieważ przeciwnik grał w osłabieniu (2vs4) a mając taką przewagę, podeszliśmy do meczu trochę luzacko. Jednak panowie FalubaZ i crayze7 walczyli twardo, kilka razy nas zaskakując. Z początku trochę za szybko pchaliśmy się pod lufy i głupio straciliśmy 1 rundę. Po tej stracie i małym zonku ? :D, mobilizacja i w przyspieszonym tempie kolekcjonujemy po kolei rundy.


Słowa pochwały dla klanu PGS, pomimo dużego osłabienia chłopaki momentami sprawiali problemy a sam fakt, że w ogóle przystąpili do meczu mówi sam za siebie.
Teraz zostaje nam czekać na ostatni mecz z klanem CFC, który będzie walką o 1 miejsce w tabeli.

Wynik: 11:1
Skład: LELEK, UTYL, JABOL, KWIATOS

16 komentarzy:

  1. Heh trzeba coś o sprzęcie myśleć, ta Pipa chodzi jak by chciała a nie mogła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam narzekasz. Detale na LOW tak samo jak ja i grasz dalej :D HooAH

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak... zamknę się w łazience, tam mam 60fps :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Szerszenie

    CFC z PGS grało przez 4 rund w liczbie 2 zawodników i udało nam się ugrać 3:4.Potem doszedł 3-ci i wynik spotkania 8:4 dla CFC.

    "Teraz zostaje nam czekać na ostatni mecz z klanem CFC, który będzie walką o 1 miejsce w tabeli."

    Musimy tylko wygrać z 4SPR i potem walka o 1-wsze miejsce.

    Dla mnie to będzie jeden z ostatnich meczy wygranie ligi.

    Życzę miłej zabawy w spotkaniu HORNETS vs CFC

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy i powodzenia w meczu!
    A co to takiego się stało Louis że to ostatnie mecze ? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewam się bliźniaków w okolicach koniec maja/początek czerwca.Więc nie bardzo będzie pewnie czas na granie w ligach.
    Na pubie pewnie dziennie coś polatam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to congratulations!! :D
    Nie będzie tak źle ;)
    heh przypominają mi się czasy AA2, jak grałem a nogą bujałem wózek... lol

    OdpowiedzUsuń
  8. To do tego trzeba dodać że ja obie nogi będę miał zajęte xD

    OdpowiedzUsuń
  9. no to taki... hardcore player xD

    OdpowiedzUsuń
  10. z Dwururką będę ganiał po serwerach AA3 -hahaahah

    No i dzięki wielkie za "congratulations"

    Zapewne się przyda w początkowym okresie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Louis, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, podrosną to z tata będą po serwerze latać :p może jakiś mini klan założysz ;) LOUIS i SYNOWIE/CÓRKI? ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie już rośnie mały pro-gamer xD. Mały ma 8 lat i w BF Heroes wymiata lol. Kiedyś mnie woła i tato patrz... 23/3 K/D WTF??

    OdpowiedzUsuń
  13. założę Old M&M's Team xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Louis oby były zdrowe dzieciaki i to najważniejsze :D Zmontuj sobie jakiś bujak napędzany nogami i problem z głowy hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam serdecznie.

    Do zobaczenia w ostatnim meczu ligi escn.

    OdpowiedzUsuń