15 lutego 2011

ESL: OBJECTIVE 4ON4 NIGHT CUP #1

America's Army 3 Objective 4on4 Night Cup #1
Dzisiaj o 19:30 odbyła się pierwsza edycja "Nocnego Pucharu". Turniej różnił się od normalnego tym, że cały turniej odbywał się w ciągu jednego dnia. Wszystkie mecze były rozgrywane na mapie Impact (AO i T&H) gdzie rundy trwały 2min. Do turnieju zapisało się 12 drużyn (gdzie połowa pochodziła z Polski), z czego 11 przystąpiło do turnieju (po drodze odpadł klan PZAA & GNS).
Początek zapowiadał się fatalnie... nawaliła TPSA, przez co Utyl i Lelek nie mieli od rana internetu. Awaryjnie mieli zagrać Kwiatos i Jerry.
Jerremu, jak się okazało – padła płyta główna, więc zapowiadało się, że już jest po turnieju...
Jabol już się logował na stronę ESL aby nas wypisać... i cud :) Lelek z Utylem odzyskali net a Jabol dostał olśnienia i użył mikrofonu z kamerki do PS3 :) (jakby dzień wcześniej nie mógł na to wpaść :P). Pojawiamy się w standardowym składzie i jedziem :).

Runda 1 - Team Of Killers 2 - Activated Objective - 2 : 5
Pierwszy mecz gramy z Czeskim klanem (ToK2). Początkowo dość niepewnie gramy, ale z rundy na rundę coraz bardziej się rozpędzamy i zaczynamy wygrywać runda za rundą :)

Runda 2 - Band Of Brothers - Take And Hold - 0 : 7
Póki jeszcze wszyscy rozgrzani, wbijamy się na kolejny serwer i gramy z klanem =]BoB[=. Wszystko poszło gładko i z łatwością wygraliśmy 7 rund. 
Szybko zakończyliśmy 2 mecze, więc na kolejny mecz musieliśmy trochę poczekać.

Runda 3 - Hakkapeliitat Crushing Squad - Activated Objective - 6 : 9
Po łatwiej przeprawie przyszedł czas na cięższego przeciwnika. Dłuższego meczu chyba nie można było zagrać :). 23 rundy męczyliśmy się z klanem -]H[-. Mecz wyrównany - sporo remisów. 2 razy grane powtórki. Chyba ani razu nie było przewagi dwoma rundami, aż do rundy 20, gdzie 3 ostatnie rundy wygrywamy pod rząd i przechodzimy do finału w którym gramy z klanem CHROME.

Runda 4 - Chrome - Take And Hold - 5 : 4
Polski finał turnieju. Tak jak w poprzednim meczu - mecz był bardzo wyrównany. Szła runda za rundą + remisy. Przed ostatnią rundą wynik 4:4. Niestety nie udaje nam się wygrać ostatniej rundy i kończymy turniej na drugim miejscu. 
 Jako ciekawostka :) można wspomnieć, że przeciwnik w każdej rundzie wykorzystywał bug z bieganiem/nadami przed przeładowaniem. Co w niektórych rundach dało im sporą przewagę... powinno to pójść do admina... ale w dupie to mamy i olewamy to :).

Skład: LELEK, UTYL, JABOL, GACEK

Drzewko Turnieju


Round 1 Round 2 Round 3 Round 4 WINNER










1. {CoMfOs}








vs {CoMfOs}




16.












vs CHROME


9. CHROME








vs CHROME




8. CFC












vs CHROME
5. -VI-








vs -VI-




12.











vs -VI-


13.









vs [NoIT]




4. [NoIT]














vs CHROME
3. =]BoB[=








vs =]BoB[=




14.











vs [Hornets]


11. [Hornets]








vs [Hornets]




6. (ToK2)












vs [Hornets]
7. FG








vs -]H[-




10. -]H[-










vs -]H[-


15.









vs 4SPR




2. 4SPR






24 komentarze:

  1. Heh.. dobra passa przerwana, 12 meczy bez porażki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No NO !!! Ale co do bugów to mimo wszystko powinniście żądać ponownego rozegrania finału !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. THX Louis.

    Co do finału, to niech się Chrome cieszą... Ale na pewno inaczej by wyglądał mecz, gdybyśmy też używali tego bugu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem ze Jabol swoim spamen na main streeta i spamem za objekt Zulu nie uzywal buga? Po 2 to nie jest bug gry, tylko nagle w waszym odczuciu się nim stał. Specjalnie spytalem sie Kovaza oras Amira (gracze klanu VI i Comfos, przyczym Kovaz jest adminem ESL, czy jest to uznawane za bug, ich odpowiedz była jednoznaczna, że nie!
    Cały turniej graliśmy w ten sam sposób, nikt niczego nie zarzucał nam i grał w bardzo podobny sposób (również spamując).

    OdpowiedzUsuń
  5. Szoah: Nie, nie używał bugu (jak Jabol rzucał na main street nada, to nad nim już wybuchał wasz). Wszystko co z naszej strony było robione, było po przeładowaniu. I grając 3 wcześniejsze mecze jakoś nie zauważyliśmy aby ktokolwiek te zasady łamał. Z waszej strony każdy objective był robiony przez rozpoczęcie biegiem bez przeładownia.

    W regulaminie jest wyraźnie napisane: "Using bugs which change the game principle is illegal.". A skoro jest tak jak wyżej napisałeś - czyli, że są adminami i grają w podobny sposób (również spamując) to sorry :) ale to wszystko wyjaśnia.

    Tak jak wyżej napisaliśmy... w dupie to mamy i lejemy na to. Po prostu liczyliśmy na grę fair play...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szoah: "Po 2 to nie jest bug gry..." Jeżeli to nie jest bug, to gratuluje znajomości gry tobie i adminom. (W AAO rozwiązali sprawę przytrzymując wszystkich na spawnie kilka sek., każdy miał załadowany mag., ewentualnie mógł sobie wybrać fraga.)

    Póki nie wprowadzą dema z gry, zapis w regulaminie "Using bugs which change the game principle is illegal." jest martwy, ciężki do udowodnienia.

    Ale tak jak napisał Lelek: " w dupie to mamy i lejemy na to. Po prostu liczyliśmy na grę fair play..."

    OdpowiedzUsuń
  7. "Using bugs which change the game principle is illegal." tego zapisu równie dobrze mogło by nie być, tak długo jak nie ma definicji frazy "game principle". Po drugie to nie jest bug, bugiem jest/było strzelanie z no recoilem, czy wchodzenie w jakieś dziwne miejsca, np pod most czy za mapę. Po trzecie, jeżeli admin ESL twierdzi, że zmiana na nada, zamiast reloada nie jest bugiem, to znaczy że tak jest, a wasza interpretacja....cóż jest wyłącznie waszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko. Nie ma co się teraz już spierać. Wy wiecie swoje, my swoje :D. Z czasem może wyjdzie kto miał rację.

    Gratulacje wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma co się spierać, może po prostu zostały nam we krwi dobre nawyki z ligi ESCN, gdzie tego typu czyn uważany był za bug w grze:) przed relacją na żywo z meczu HORNETS vs. CFC, Ulfding(admin ligi jakby ktoś nie wiedział) zapowiedział że nie życzy sobie oglądania tego typu rzeczy :) czyli jednak polska scena uważa że to bug w grze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Szoah: "Po 2 to nie jest bug gry..." Jeżeli to nie jest bug, to gratuluje znajomości gry tobie i adminom. (W AAO rozwiązali sprawę przytrzymując wszystkich na spawnie kilka sek., każdy miał załadowany mag., ewentualnie mógł sobie wybrać fraga.)

    Póki nie wprowadzą dema z gry, zapis w regulaminie "Using bugs which change the game principle is illegal." jest martwy, ciężki do udowodnienia."

    Ja podpisuję się pod wypowiedzią Utyl'a

    Jeśli admini zaliczyli to jako bug:

    "Intentionally smoking through walls is forbidden, intentionally placing a smoke directly next to a wall to cause the smoke effect to 'glitch' through, for example:

    -smoking the main pump room by placing a smoke in the shower/toilet on Pipeline"

    to już mi wszystko mówi :)

    Od kiedy zaczęły się rozgrywki w ligach na mapie Pipeline to było to używane przez większość teamów-mowa o wersji AA 2.x.x

    Aby uniknąć takich sytuacji powinna się zacząć na forum ESL'a ogólna dyskusja na temat w/w sytuacji jaką jest wybieganie ze spawna bez przeładowania z nadem w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej. Każda strona i tak swoje wie i nie ma się co o to sprzeczać. Ja tam nie chce się już widzieć z podobnymi typami na meczu :P A jeśli już zajdzie taka potrzeba to nie będę się powstrzymywał od użycia jakiekolwiek z bugów czy to nade buga czy czy reloada, ale z tego co wiem ten drugi został już naprawiony. A jeśli się mylę to przynajmniej nie wiem jak go użyć. HooAH

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje że każdy klan Polski stara się zwalić swoją porażkę z nami na Chetowanie szoaha, używanie bugów, podrasowane ini, widzenie przez mgłe, spam nade, potrójne naciśniecie na myszce, lepsze komputery itp. Nie zdarzyło nam się to z żadnym inny klanem za granicy. Wracając do tematu proponuje następnym razem nie akceptować porażki, zaczerpnąć porady admina niech on rozstrzyga cały spór gdzieś na blogach forach itp. tak jak szoah napisał powyżej przed finałem rozegraliśmy 3 spotkania i każda z ekip używała spam bez relodu. Co do spamu bez relodu , gram od początku w Americas Army 3 i od zawsze jest możliwe użycie w ten sposób granat więc ciężko jest nazwać to bugiem tym bardziej że praktycznie nic w tym kierunk nie jest robione i wszyscy tego używają a jak wszyscy z tego korzystają to to jest bug??. Reasumując trzeba nauczyć się przegrywać aby umieć wygrywać, my też mieliśmy porażki 12-0 a potrafiliśmy przegrać z honorem i podniesioną głową.


    P.S

    przed każdym rospoczęciem turnieju czytamy dogłębnie regulamin własnie w przypadku takich sytuacji, zagraliśmy uczciwie Feir i nie mamy nic sobie do zarzucenia tym bardziej że zdążyliśmy porozmawiać z innymi liderami klanów,adminem ESL i oni podzielaja nasz poglad.

    krzywy

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie napisaliśmy, że cheatujecie, macie podrasowane ini itp. itd. ? Nic takiego nie napisaliśmy... Czy napisaliśmy gdzieś, że wygraliście tylko dlatego, że używaliście takiej zagrywki? - Nie!

    Po meczu zatwierdziliśmy wynik od razu, nie pisaliśmy nic nigdzie i do nikogo w tej sprawie... więc nie piszcie jakiś głupich tekstów, że nie potrafimy przegrywać.

    Na koniec newsa dopisaliśmy, tylko, że używaliście spamu bez realoadu - dla jednych uważane jako bug, dla drugich nie. W lidze ESCN sami tak robiliśmy do czasu aż admin dał nam ostrzeżenie, że jeszcze jeden taki rzut i wylatujemy z ligi. Dlatego, od tamtej pory gramy "normalnie" i wydawało mi się, że takie same zasady obowiązują w ESL (zwłaszcza, że tak jak wyżej napisałem, na 3 wcześniejszych meczach nikt takiego czegoś nie robił).

    OdpowiedzUsuń
  14. pfff nam nie chodzi o to kto wygrał... i że przegraliście 12:0 z podniesioną głową. Chodzi o grę Fair Play. W Polskiej lidze to jest uznawane za bug.

    To że bug jest od początku gry to żadne usprawiedliwienie, dziwi mnie tylko to, że grasz w AA3 od samego początku i uznajesz ten bug za coś normalnego...:(.

    Żeby wyciągnąć fraga przed załadunkiem trzeba zrobić to bardzo szybko zaraz po rozpoczęciu rundy a to na pewno nie jest normalna sytuacja w grze, jeżeli były by takie założenia Devów zrobili by to inaczej.( Tak na chłopski rozum: jeżeli to gra która ma pomóc w rekrutacji do śmiesznej USArmy to fajnie uczyć żołnierza biegać bez magazynka ).

    Nikt też nie napisał o chatowaniu Szoaha.

    Zwracaliśmy na to uwagę podczas meczów i tylko u was to zauważyliśmy, robiąc nawet SS w trakcie meczu!

    Inny temat to regulamin, który jest o dupę rozbić, czyli grając z wami trzeba używać wszystkich dostępnych bugów itd. bo według naszego uznania będzie to normalna gra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tylko napisałem ze zawsze ktos znajduje powód ze cos jest nie tak z naszą grą i wymieniłem przykłady a jako ciekawostke dodałem że wystepuje to tylko w pzypadku polskich klanów. Nie ja opisałem mecz w taki sposób tylko wy i odniosłem takie wrazenie ze przegraliście tylko dlatego ze używaliśmy szybkiego spamu bez relodu, i nie dziwcie się ze nie zostawiliśmy tego bez komentarza. W przeciwienstwie do was porozmawialiśmy w jak najszybszym tepie z adminem ligi i innymi liderami by z czystym sumieniem miec pewność ze wygraliśmy w ucziwy sposób jak sie pózniej okazało racja była po naszej stronie a pisanie ze w ESCN jest tak i dlatego w ESL gralismy też tak nie powinno miec miejsca bo to sa inne rozgrywki które nie mają powiązania ze sobą.


    Co do samego spamu bez relodu mi się to tez nie podoba ale używam tego bo wszyscy to używają wiec ja sie przystosowałem tak samo jak reszta ludzi grającą w tą gre a zdenerwowanym można być na to że dlaczego od poczatku nie zrobiono tak aby bron na starcie była załadowana i było by po kłopocie.


    krzywy

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jak sam widzisz nie było to do końca sprawiedliwe. W regulaminie nie ma nic co wolno a czego nie, dla nas to bug dla was nie.

    A mógł być dużo ciekawszy finał :P

    Chyba wszystko wyjaśnione.
    Jeszcze raz Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Opis meczu się kończy na "kończymy turniej na drugim miejscu.". Później jak to wszystko zostało wyżej napisane, dodaliśmy małą informację, że po prostu w niektórych rundach mieliście przewagę, używając tej zagrywki (a nie, że gdyby nie te zagrywki wygralibyśmy itp.).

    My do nikogo po meczu się nie zwracaliśmy i nikogo się nie pytaliśmy bo jak wyżej już napisałem... olewamy to. Gramy 4fun - nie liczyliśmy nawet, że zagramy w finale. Fajnie, że się udało i przegraliśmy z wami.

    Teraz przynajmniej będziemy wiedzieć, że takie zagrywki w ESL to norma.

    Do następnego Night Cupa.

    OdpowiedzUsuń
  18. My też gramy 4fun co wiecej tez nie liczyliśmy na finał tym bardziej że był to nasz pierwszy start w ESL a co gorsza w trybie 2 minutowym. W sumie to liczyliśmy na troche szczescia w drzewku jak się okazało trafiliśmy na naprawdę mocne klany Od początku aż po finał tym bardziej cieszy nas ten sukces. Co do finału bardzo dobry mecz z waszej strony, ciekawie rozegrany taktycznie no i w niektórych mometach bardzo zaskakujący co muwi nam ze mamy jeszcze sporo do poprawienia w swojej grze. W sumie cieszy fakt że Polacy znowu pokazali że są jedną z najsilniejszych nacji w Americas Army szkoda że trafiliśmy na CFC w pierwszym meczu bo chłopaki z tym składem na pewno doszli by duzo, duzo dalej. Licze na to ze po meczu finałowym nie bedziecie zywić do nas urazy i że wszystkie złe wrażenia zostana rostrzygniete na polu bitwy w przyszłości w dobrej atmosferze bez względu na wynik bo to tylko gra o czym nie mozna zapominać.

    Pozdrawiam krzywy

    HOOAH!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam do nikogo urazy nie będę na pewno żywić. W końcu jest to tylko gra i jak Utyl napisał gramy 4fun :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiec do kolejnego Night Cup #2 który się odbędzie 24 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.esl.eu/eu/#/eu/aa3/objective/4on4/nightcup2/

    OdpowiedzUsuń
  22. Heh szybko :) Szerszenie zapisane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Według Dev-ów to jest bug ( wyciąganie fraga przed pierwszym przeładowaniem.) nie zmienia to faktu, że każdy może mieć swoje zdanie.
    Ja mam takie pytanie. Czy admini ESL-a nie "uznają" tego za buga czy "twierdzą", że to nie jest bug?
    Serdecznie pozdrawiam i gratuluje wygranej zespołowi CHROME.

    OdpowiedzUsuń