11 maja 2015

AAPG: TESTUJEMY OPT-IN 2

 Po 2 tygodniach od pierwszego testu Opt-In, developerzy udostępniają testy Opt-In 2. Pierwsze testy zrobiły dobre wrażenie, szczególnie dźwięk, jednak nie obyło się bez sporej ilości bugów. W Opt-In 2 udostępniono do testowania inny zestaw mapek i poprawiono raportowane przez graczy w Opt-In 1 błędy.
 Do mapek nie ma co się przyczepić, wyglądają dobrze. Do przetestowania były mapki FLO: "Coldfront C4", "Slums TH", "Downtown EX".
Oraz BDX: "Intercept C4", "Shadow Step EX", "Inner Hospital EX" i "Crossfire C4". W mapkach: Downtown i Shadow Step zmienione zostało okienko w "Bakery" (do połowy zasłonięte dyktą i skrzynią przed oknem) a w Crossfire "Bomb room" został całkowicie zasłonięty dachem i ponownie na mostku pojawiły się luki :D.  Do menu doszedł "Trening" (nie kompletny jeszcze), przemodelowano delikatnie menu wyboru broni, zmniejszono promień rażenia granata ... drobnych zmian jest więcej, jednak to wszystko zostało "zagłuszone" przez dźwięk.
W Opt-In 1 dźwięk dawał czadu, tak w Opt-In 2  jest beznadzieja. Dźwięk wystrzału broni stał się płytki, bez basu i pogłosu. Dźwięk wydobywający się z M4 - kpina. Można stać na otwartej przestrzeni a i tak nie ma pogłosu. Jedynie M24 brzmiał w miarę solidnie. Głośność została ogólnie podniesiona. Znowu bardzo dobrze słychać kroki itp. na mapkach. Słychać kroki przez ściany podłogi a nawet sąsiednie budynki. Zdecydowanie lepiej dźwięk mi odpowiadał w testach Opt-In 1. Odgłosy broni brzmiały świetnie, można było tylko delikatnie poprawić niuanse. A druga sprawa, dźwięk przestrzenny dawał efekt, że na mapie coś się działo. W tle zawsze było słychać odgłosy wystrzałów o różnym natężeniu dźwięku. Dźwięk w Opt-In 2 duży minus :/ Czekamy na kolejne testy.
Screen Shoty

Menu Settings
Menu wyboru broni


Mapa: Downtown
Mapa: Downtown


Mapa: Crossfire
Mapa: Crossfire


Snajper
Strzelec wyborowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz