10 czerwca 2011

AA3: PATCH 3.12 WYDANY ! HOOAH !


Wczoraj (9.06.2011) o godz.21:00 została wydana nowa łatka z nr 3.12. Rozmiar łatki jak i zachodzące w niej zmiany, zapowiadają się dość ciekawie.
Dostaliśmy 2 nowe mapki "ShantyTown" i "Stronghold". Obie mapki są bardzo dobrze wykonane, z dużą ilością szczegółów (widać postępy :P).
W "ShantyTown" mamy "aktywne" warunki pogodowe, zapowiada się to ciekawie na przyszłość. Wprowadzony został system  ES2 który jest rozwinięciem systemu znanego z wer. AAO. Taki dodatek... czy to potrzebne czy nie to zobaczymy... Następnym miłym dodatkiem, którego brakowało w AA3 to panel administratora serwera. W końcu mamy adminkę ! taką z prawdziwego zdarzenia (przypomina tą z AAO). Jest też nowy BFT (czyli stary SAI :P) dużo lepszy od poprzedniego. Nowości w kliencie Steam. Wprowadzone zostały statystyki oraz listy rankingowe i od teraz można odpalać grę bezpośrednio z Steama. Po za tym zostało usuniętych wiele bugów występujących w poprzedniej wersji. Miejmy nadzieję że takich łatek będzie coraz więcej i będą pojawiały się częściej. Na wersję 3.12 przyszło nam czekać ponad 6 miesięcy... :(.

14 komentarzy:

  1. Co do BFT to czekam na coś podobnego do wersji z AAO :). Czyli żołnierz który jest po za zasięgiem wzroku nie jest zaznaczony na minimapce, dopiero jego raport zaznacza nam jego pozycję :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe miałem już Blue Screena :) Grając na Stronghold w wierzy z zegarem (Clock Tower Interior) znalazłem obiekt ES2 wcisnąłem spację aby zaznaczyć i BS i po 2 sek. reset kompa wrrr.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana łatka tylko nie wiadomo do końca jaki numer jej przypisać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ehehe, Utyl, bo to tak ma być :p

    OdpowiedzUsuń
  5. BSOD na mapie Stronghold szczególnie przy kartach X-Fi i ustawieniu OPTIMAL to znany problem-choć nie rozwiązany.
    Sugerowane ustawienie przy tej karcie to dwa pozostałe AUDIO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po krótkich testach z ustawieniami AUDIO zmieniam na HARDWARE, EAX działa ale trochę inaczej :D. W zasadzie dla posiadaczy kart muzycznych powinno się ustawiać HARDWARE (sprzętowo) nie wiem dlaczego zalecane jest OPTIMAL. Na OPTIMAL więcej efektów środowiskowych :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawostką jest też Pipeline - VIP

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro tak mówisz, to trzeba spróbować ;) Przetestuje również jak wrócę do gry - wtorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od zawsze gram na ustawieniu OPTIMAL.
    Jak dla mnie najlepsze ustawienie-najwięcej słyszę kroki i strzały.Można szybciej zlokalizować OBRAN'a.

    Nie po to kupiłem swego czasu X-Fi aby ją kastrować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm no właśnie... ja na dzień dobry jak tylko zainstalowałem pierwszy raz AA3 to dałem na Hardware ale zauważyłem że lepsze efekty środowiskowe są na Optimal a i opis przy tym ustawieniu sugeruje że będą efekty EAX. Ale na HARDWARE (sprzętowo) dźwięk z gry jest generowany tylko za pomocą karty dźwiękowej (CPU i soft nie bierze w tym udziału) i tu wykorzystuje się cały potencjał k. muzycznej. A w SOFTWARE robi to CPU i soft. Nie wiem jak to zrobili że na kartach zintegrowanych działają efekty środowiskowe, tak jak by EAX był wkomponowany w samą grę ? :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zmianie na HARDWARE powinny nieznacznie wzrosnąć FPSy, Jabol musi przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak :D Ale nie chce mieć więcej FPS kosztem tego, że będę mniej słyszał :D Słuch w tej grze to priorytet :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na HARDWARE to może być tylko lepiej, na SOFTWARE będzie gorzej. Wydaje mi się że OPTIMAL to jest HARDWARE + dodatkowe "efekty środowiskowe" software ale jak to jest w AA3 to nie wiem :(

    Zawsze w grach ustawiam HARDWARE, bo tylko wtedy można odpalić EAX (tak też było chyba w AAO ?) i tylko wtedy wiem że X-Fi mi działa w 100% nie obciążając dodatkowo CPU.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukazał się malutki patch (175MB)do AA3, mamy teraz wersję 3.1.1. Podobno poprawione zostało kilka błędów i wydajność :) ŚCIĄGAĆ !

    OdpowiedzUsuń